راهکارهایی برای آرایش و پیرایش مطلوب پوست‌های چرب!
نوشته شده توسط : علی پور

راهکارهایی برای آرایش و پیرایش مطلوب پوست‌های چرب!

 

 بهترین مارک کرم پودر

پوست چرب

 

 

 

برای اینکه پوست چرب شما جلوه زیباتری داشته باشد با راهکارهای پیرایش چهره مطلوب پوست‌های چرب آشنا باشید و از تولیدها آرایشی و کرم پورد اختصاصی پوست‌های چرب به کارگیری فرمایید. پیشین از هر چیز و بعداز اینکه پوستتان را به نیکی شستید و کم آب کردید، از یک قابل انعطاف کننده مطلوب پوست‌های چرب به کارگیری فرمایید و یه خرده طاقت فرمایید تا جذب پوستتان شود، پس از این نویت به استعمال از یک کرم پودر مطلوب میباشد، بهتر میباشد از کرم پودر فارغ از چربی یا این که اویل فری و منحصربه‌فرد پوست‌های چرب به کار گیری نمایید. گزینش رنگ مطلوب پوستتان هم اهمیت متعددی در‌این زمینه دارااست. همت فرمایید از یک کرم پودر با رنگ شبیه پوست خودتان به کارگیری فرمائید تا آرایش و پیرایش رخ شما به شایسته ترین نحو صورت پذیرد.

 

درواقع برای گزینش کرم پودر، رنگی مطلوب‌خیس میباشد که بعداز به کارگیری آن بر روی صوتتان صحیح مشابه به رنگ پوست خودتان به لحاظ میرسد و به خیر محو می گردد. عملکرد فرمائید از رنگ‌های مات برای پیرایش چهره خویش به کارگیری نمایید تا پس از چرب شدن براقی صورت‌تان را طولانی تر نکند. استعمال از کرم پودر و سایه و رژ مات معمولا برا اشخاص با پوست چرب مطلوب‌خیس میباشد.

 

پس از استعمال از کرم پودر، در نقاط چرب صورتتان یه خرده از پودر و پنکیک استعمال فرمائید و با ضربه زدن روی این نصیب‌های فیس، کاری نمایید که پوستتان جلوه مات‌تری پیدا نماید. از اسباب و اثاث آرایش و پیرایش اکلیکی و درخشان ابدا استعمال نکنید و از رژ سیرتکامل ماتی نیز بر روی سیرتکامل‌هایتان به کارگیری فرمائید. در صورتی‌که پوستتان به حدی چرب میباشد که در فصل‌تابستان‌ها شم خیسی میکنید و کلیه آرایشتان تمیز می شود، بهتر میباشد از اثاثیه آرایش و پیرایش ضد آب به کار گیری نمائید. پیرایش چشمتان را با به کار گیری از قلم دیده ضد آب و ریمل ضد آب انجام دهید. از رژ 24 ساعته به کارگیری فرمایید و هر از یک‌سری گهگاه صورتتان را با به کارگیری از پد مطلوب منزه فرمائید و آن‌گاه مقداری پنکیک به صورتتان بزنید.

 

به حافظه داشته باشید که در هر چهره شما پوست چربی دارید و به هر هم اکنون آرایش و پیرایش سریع‌خیس از پوستتان منزه می گردد، فقط بهتر میباشد که با در دست گرفتن چربی پوست و به کار گیری از اسباب آرایش و پیرایش مطلوب پوست‌های چرب، ریسک بروز ایرادات پوستی را در خویش کاهش دهید و پیرایش چهره خویش را به زمان بیشتری بر روی پوستتان مراقبت نمایید.قاله می‌توانید دستکاری نمائید، برای به کار گیری طولانی تر لطفا به بخش ارتقا رجوع کنید.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: